A pályázat megvalósítása képekben

Projektnyitó nap
2009.09.18

Résztvevő intézmények:

Nagyatádi Óvoda, Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, Egységes Pedagógiai Szakszolgálat intézményegységei:

  • Árpád iskola
  • Babay iskola
  • Bárdos iskola


  • Nagyatád Város Önkormányzata Ady Endre Gimnázium és Szakközépiskola

    A résztvevő intézmények minden pedagógusa jelen volt a projektnyitó napon.







    Program

    930-1030 Regisztráció
    1000-1015 Köszöntőt mond Ormai István, Nagyatád város polgármestere
    1015-1045 Az innováció szükségessége, lehetőségei és várható eredményei az oktatás területén

    Előadó: Váczy Zsuzsanna
    Közoktatás szakértő

    1045-1100 Európai Uniós projektek a nagyatádi oktatásfejlesztésért

    Előadó: Füsi Brigitta
    Projektmenedzser

    1100-1130 Az innovációk eddigi tapasztalatai a TÁMOP-ban résztvevő két intézmény tükrében

    Előadók: Szakályné Pintér Mária
    Nagyatádi Közoktatási Intézmény főigazgatója

    Dr. Büttnerné Bódy Ágnes
    Ady Endre Gimnázium és Szakközépiskola

    1130-1215 Ebédszünet
    1215-1245 "Így csináljuk mi" – egy sikeres HEFOP projekt bemutatása

    Előadó: Porkoláb Mihály
    Közoktatás szakértő

    1245-1315 "Kompetensen a kompetenciáért"

    Előadó: Dallos Tamásné
    Közoktatás szakértő

    1315-1345 Konzultáció
    1345-1415 Szünet
    1415-1630 Műhelymunkák

    TÁMOP tanácsadók bemutatkozása
    Projekt dokumentumok kezelése
    "Így csináljuk mi" – egy sikerre szánt projekt kezdete

    Továbbképzések

    Elvégzett tanfolyamok:

  • új tanulásszervezési eljárások
  • kompetencia alapú programcsomagok alkalmazása
  • választott módszertani képzések
  • vezetői képzések





  • Árpád iskola


    Mekkora várat építsünk?
    A Tél témahét megvalósítása az 5.a osztályban
    Emőke néni, jól választottunk?
    Csoportmunka a 2. a osztályban
    Én vagyok a rénszarvas!
    Angol óra a 4. a osztályban
    Mondj okosakat a 8-ról!
    Csoportmunka az 1.a osztályban matematika órán
    Én fogom a Te kezed, és rajzoljunk valami szépet!
    Önismereti szakkör a 6.a osztályban
    Van valami jó ötletetek?
    Matematika órán a 3. b osztályban
    Keveredj, kavarodj! Annyian legyetek egy csoportban, amennyi 1+3!
    Csoportalakítás az 1. b osztályban


    Babay iskola


    Plakátkészítés: Tantárgytömbösített oktatás keretében a 7. osztályban magyar nyelv és irodalom tantárgyban.
    Csoportmunkában: Tantárgytömbösített oktatás keretében a 7. osztályban magyar nyelv és irodalom tantárgyban.
    "Morzsatábla" – 1. osztály: Betűk vázolása, finom-motorika fejlesztése.
    "Beszélgető-kör" – 1.o. : szövegértés-szövegalkotás kompetencia területen óra eleji beszélgetés választott témákban.
    Csoportmunka: műveltség terület tantárgyi bontás nélküli oktatása 5. osztályban a magyar nyelv és irodalom tantárgyak keretében.


    Bárdos iskola


    A TÁMOP 3.1.4 pályázat keretében az 1.a osztályban matematika kompetencia fejlesztését valósítjuk meg.
    Erre az órára látogatóink is érkeztek.
    A TÁMOP 3.1.4 pályázat keretében az 1. b osztályban magyar kompetencia fejlesztését valósítjuk meg.
    5. a osztályos csoportmunka magyar órán.
    Tanárunk segítségére mindig számíthatunk.
    Az 5. a osztály a témahetének mottója az Állatok voltak.
    Produktumként különböző technikákkal készült plakátok díszítik a termeket.
    Készültek állatokról szóló rajzok.
    Gyűjtőmunkájuk eredményeként az állatokról szóló érdekességeket hallhatták egymástól a gyerekek.
    Számítógépen rajzoltak.